Jag vill ju jag med...

2012-02-18 - 22:52:43 / 2 kommentarer ..


Alla (i alla fall nästan alla) skaffar sambo och barn just nu.. Jag vill ju jag med.. Min absolut största dröm har alltid varit att få barn och ha en bra sambo. Helst före 20 men som senast före jag fyller 25år.. Men med tanke på att jag fyller 23år i höst och helst vill ha ett förhållande i alla fall ett år före man blir sambos och minst ett år till före man får barn så känns ju inte det så jävla realistiskt. Försf lär man ju liksom ha en vettig karl i sitt liv före man ens kan börja tro att någonsin kommer att hända och bara de är jag jävligt långt ifrån. Så min fråga är, kan någon SNÄLLA skänka mig en vettig och snygg karl för jag är ur leds på att leva mitt ensam och vill gärna ha barn en vacker dag i mitt liv. Förutom mig får man ju en katt och en hund med på köpet och vi kommer i paket pris, så oavsett vem de är man vill ha av oss så är dealen tag en få tre. Någon intresserad? Nehe, tänkte väl inte det! Aja tack och adjö för mig, ha det bra och puss på skinkan!

Kommentarer
Anonym -

Dont be sooo sad, babe

Åh ju mer du letar ju svårare är de åh finna + att du kan inte ha så höga krav antinge snygg eller en vettig :) Och av din erfarenhet kan vi ju lätt dra de slutsatser ;) PUUUSSS <3

2012-02-19 - 02:22:41
Eas -

Fast jag letar inte, jag bara vill ha :P hoppas på att en snygging ska trilla in här hemma bara så där ändå vettu ;)

med mina erfarenheter så blir dom väl varken eller xD haha! puss<3

2012-02-19 - 02:32:57

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Den här bloggen kommer att handla om mig och min vardag.